20 Вересня, 2024 3:30 pm

В Україні значно змінили тарифи на комуналку: за яку послугу потрібно платити набагато більше

Вартість комунальних послуг в Україні суттєво зросла. За рік – з травня 2023-го до травня 2024-го – тарифи збільшились загалом на 18,6%. Втім, не всі. Так, електроенергія здорожчала одразу на 63,6%, а ціна інших послуг залишилася на колишньому рівні.

Про це повідомили у Держстаті. За його даними, зростання вартості інших послуг, що здорожчали, не перевищило 10%.

Так, тариф на послуги з управління багатоквартирними будинками зріс на 9%. А крім того:

  • утримання та ремонт житла – на 4%;
  • прибирання сміття – на 3,1%.

Водночас тарифи одразу на низку позицій залишилися на колишньому рівні. Це:

  • водопостачання;
  • каналізація;
  • природний газ;
  • гаряча вода, опалення.
Вартість комунальних послуг в Україні суттєво зросла

Українцям відмовляють у субсидіях

Водночас через помилки у заяві або неповний пакет документів українцям можуть відмовити у наданні житлової субсидії. Однак, якщо помилки виправити, отримати її все одно можна буде. Як пояснили на Урядовому порталі:

Про це розповіли на Урядовому порталі. Там зазначили:

  • Якщо у заяві чи декларації є помилки, Пенсійний фонд повідомить про це. Виправити неточності можна буде протягом 30 днів.
  • Якщо подані не всі документи, субсидія може бути призначена лише після того, як протягом 30 днів з моменту подання заяви та після перевірки ПФУ буде надано все необхідне.
Що робити, якщо відмовили в отриманні субсидії

Подати ж заяву на призначення субсидії можна поштою або особисто в одному із сервісних центрів Пенсійного фонду України (ПФУ). А також:

  • через портал електронних послуг Пенсійного фонду України (обрати опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу”) або мобільний додаток ПФУ;
  • через портал електронних послуг Пенсійного фонду України (обрати опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу”) або мобільний застосунок ПФУ;
  • через портал Дія (ввівши у пошуку “Заява на субсидію”);
  • у центрах надання адміністративних послуг;
  • через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади чи військової адміністрації.

При цьому наголошується: для заповнення заяви в електронній формі потрібно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Comments (0)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *