26 Листопада, 2024 2:32 am

Охоронці в супермаркетах порушують права українців: що їм заборонено робити

Охоронці в магазинах та супермаркетах часто не представляють ці заклади – оскільки працюють за наймом від інших компаній. А тому вони не мають права змушувати покупців оплачувати зіпсований товар.

Про це повідомили експерти “Захисту прав споживачів”. Вони наголосили: якщо ж охоронці таки вчиняють подібні дії, то грубо порушують таким чином законодавство.

“Охоронці не мають права говорити, що робити з товарами, – вони часто не представляють магазин. Якщо змушують сплатити зіпсований товар, це є грубим порушенням багатьох статей Закону України “Про захист прав споживачів”, – йдеться у повідомленні.

Водночас, експерти нагадують: товару з зіпсованою упаковкою не має бути у магазині. Відповідно, наявність такого є відповідальністю саме закладу, а не покупця.

Потрібно вимагати перегляду відео з камер спостереження

При цьому наголошується: у подібній ситуації покупцю варто активно намагатися довести свою невинуватість. Зокрема, вимагати перегляду відео з камер спостереження.

Втім, визнається, це може не привести до бажаного результату. У такому разі експерти радять викликати поліцію.

Що робити, якщо касири не хочуть брати гроші певних номіналів

Водночас, касири в супермаркетах не можуть відмовитися приймати у покупців гроші будь-яких номіналів – наприклад, під приводом того, що нічим давати здачу. При чому, йдеться як про банкноти, так і монети. Наполеглива відмова касира приймати у покупця гроші є порушенням вимог законодавства щодо захисту прав споживачів. І, відповідно, причиною для складання на нього скарги.

“Проблема “у мене немає решти” – не ваша, а касира. Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов’язки”, – зазначили експерти.

Comments (0)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *