20 Вересня, 2024 3:32 am

“Укрзалізниця” помітно збільшила вартість популярної послуги: скільки тепер потрібно платити

“Укрзалізниця” збільшила вартість постільної білизни у поїздах. Зміни суттєві – наприклад, у вагонах СВ за комплект потрібно буде заплатити 120 грн замість колишніх 60 грн. Тобто, здорожчання склало 60 грн. Запрацювали ж зміни з 22 травня.

Про це повідомили в самій компанії. Там зазначили: вартість постільної білизни у плацкартних та купейних вагонах зросла на 30 грн – з 50 до 80 грн.

При цьому наголошується: ця зміна вартості постільної білизни стала першою за 5 років. При цьому було проведено його заміну.

“Перед зміною вартості послуги “Укрзалізниця” завершила заміну постільної білизни у поїздах. Також до кінця червня цього року буде завершено заміну матраців та подушок на всіх рейсах далекого сполучення”, – йдеться у повідомленні.

При цьому, наголошується, перед закупівлею нових комплектів білизна були проведені консультації “з провідними виробниками та постачальниками”. Метою було:

  • замінити застарілий інвентар;
  • напрацювати нові стандарти, “які дозволять врахувати найкращі практики ринку та підвищити комфорт у дорозі та зносостійкість продукції”.

Укрзалізниця змінює вартість постільної білизни у пасажирських поїздах. Вперше за 5 років її буде проіндексовано. Відтепер пасажири отримають більш якісну послугу”, – констатували в компанії.

“Укрзалізниця” оновила правила купівлі квитків на потяги

Раніше “Укрзалізниця” запустила послугу моніторингу квитків на потяги з можливістю автовикупу. Коли необхідні квитки будуть знайдені, користувачі отримають відповідні пуш-повідомлення – а при активованій функції автовикупу, надходитиме повідомлення про вже куплені квитки. Там зазначили:

  • скористатися послугою можна, завантаживши відповідний застосунок;
  • у застосунку потрібно буде авторизуватися через Дія.Підпис.

Моніторити квитки можна, можливо двох типів. Зокрема:

  • на конкретні поїзди, які вже знаходяться у продажу, – з можливістю відстежувати наявність конкретних місць;
  • за напрямками – з можливістю відстежувати появу у продажу поїздів між вибраними містами.

“У випадку моніторингу конкретного поїзда також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення: при активації функції одразу відбуватиметься зняття коштів, а у випадку, якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично”, – йдеться у повідомленні.

Comments (0)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *