Вбрання з глибоким символізмом: Ангеліна Усанова перемогла на престижному конкурсі краси в Єгипті
У Єгипті відбувся конкурс краси “Miss Eco International”, де перемогла співачка, модель та інструкторка з йоги Ангеліна Усанова. Мета даного заходу, як відомо, пропагувати важливість збереження планети, навколишнього середовища, просувати туризм у світі, і після заслуженої перемоги українка стане послом доброї волі ООН з питань екології та навколишнього середовища.
Дівчина вражала журі своїми образами, зокрема один із них нагадував про війну в Україні, а інший – відсилав до проблеми лісових пожеж. Фото з заходу, а також подробиці Усанова повідомила на своїй сторінці в Instagram.
За нагородою модель вийшла в срібній блискучій сукні із зеленими камінцями. У піблікації переможниця подякувала своїй команді та усім причетним до даного заходу.
Також для цього заходу були створені і інші костюми, в тому числі сукня “Фенікс”, яка символізувала війну в Україні та нагадувала про те, що наша країна досі потерпає від російської агресії і продовжує жити в страшних реаліях сьогодення.
Інший костюм Усанової, що мав назву “Світ у вогні”, нагадує про проблему лісових пожеж. Вбрання увійшло в топ-3 переможниць у категорії “Найкраща екосукня”, оскільки воно було не лише неймовірно ефектним, але є передавало в собі глибокий символізм.
Корсет декорований пластиковими пляшками червоного та чорного кольорів та деталями, що були вирізані з будівельних трубок. Кожна дрібниця окремо оброблена вогнем, щоб надати форму і вигляд язиків полум’я. Спідниця “Світу у вогні” зроблена із вживаних штор та тюлей, на яких можна побачити принт із зображенням вогню.
Конкурс “Miss Eco International” присвячений здоров’ю розуму, тіла та духу, і це найбільший подібний захід на Близькому Сході, посідає 7 місце в світі. Основна його мета – вибрати найгарнішу жінку, яка буде пропагувати екотуризм та його сталий розвиток у всьому світі відповідно до Цілей сталого розвитку ООН до 2030 року.
Захід був створений у 2015 році в рамках організації Бережімо планету ООН і відстоює різноманітні гуманітарні проблеми за допомогою ЗМІ. Наразі він охоплює близько 85 країн під гаслом “Краса заради мети: довкілля”.
Comments (0)