27 Листопада, 2024 4:33 am

Пенсіонерам дозволили не платити за комуналку: що для цього потрібно

Пенсіонери певних професій, які працювали та проживають у сільській місцевості, мають право на отримання пільги від держави. Проте на таку допомогу можуть розраховувати не всі.

Деякі українські пенсіонери можуть отримати знижку в 100% на оплату житлово-комунальних послуг, купівлю твердого й рідкого пічного побутового палива й скрапленого газу. Про це повідомили в Пенсійному фонді.

Скористатися пільгою можуть пенсіонери окремих професій, що працювали в сільській місцевості та продовжують там проживати після виходу на заслужений відпочинок. Йдеться про педагогів, медичних і фармацевтичних працівників, спеціалістів із захисту рослин, працівників музеїв, бібліотек, державних і комунальних закладів культури та освітньої сфери культури.

Для отримання пільг громадяни повинні мати щонайменше три роки стажу та працювати на цих посадах на момент виходу на пенсію. Крім цього, право на пільгу залежить від доходу родини пенсіонера. Зокрема, на пільгу можуть розраховувати громадяни, середньомісячний дохід сімʼї за попередні пів року в розрахунку на одну людину не перевищував величину доходу, яка дає право на пільгу — 4240 гривень.

У ПФУ зауважили, що можуть надати пільгу протягом 12 місяців з місяця звернення, проте не більше, ніж до кінця поточного року. Важливо памʼятати, що пільга не поширюється на членів сімʼї.

Які документи потрібно подати для отримання пільги

Пенсіонер повинен перебувати на обліку в Реєстрі осіб, що мають право на пільгу, та надати наступні документи:

  • заяву про надання пільг на оплату комуналки, придбання твердого палива і скрапленого газу;
  • документи, які підтверджують проживання у сільській місцевості.

Для того, аби особу внесли до Реєстру пільговиків, потрібно подати відповідну заяву й підтверджувальну довідку про право на пільгу. Такий документ повинен бути виданий відділом освіти, охорони здоров’я, культури, райдержадміністрації або адміністрацією установи, де особа працювала, а в разі ліквідації закладу сільською чи селищною радою на підставі записів у трудовій книжці.

Подати заяву й документи до Фонду можна особисто через сервісні центри ПФУ, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, центри надання адміністративних послуг, поштою або онлайн через вебпортал, мобільний застосунок ПФУ або “Дію”.

Comments (0)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *